piątek, 1 lutego 2013

Buty z Tribute

Przed chwilą napisała do mnie moja koleżanka ze Stardoll. Poinformowała mnie,że przez 5 minut ma wszystkie rzeczy na bazarku po 6sd. Poszłam więc do niej. Nic nie przypadło mi do gustu. W dolnym rogu zobaczyłam turkusowe buty na koturnie,których wcześniej nigdy nie widziałam. Kliknęłam na nie by zobaczyć jakiej są firmy i...aż zaniemówiłam. Na metce napisane było "Nicholas Kirkwood - Tribute". Nie wahałam się ani chwili. Natychmiast je kupiłam. Uważam to za dobry zakup. Ta dziewczyna kupiła je za 11sd,a wystawiła za 6sd. Takie okazje właśnie lubię =)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)