piątek, 29 marca 2013

Spring where are you?!

Święta się zbliżają,a na dworze biało i śnieg ciągle sypie. Mam już tego dość! 
Chciałam zrobić sesję zdjęciową na dworze,ale przy takiej pogodzie to raczej nie możliwe. Przygotowałam już śliczną stylizację. 
Generalnie nie chodzę w spódniczkach,ale ten zestaw jest naprawdę świetny. Szkoda,że nie możecie go zobaczyć...miejmy jednak nadzieję,że jutro śnieg stopnieje. Albo będzie "Biała Wielkanoc" - nowa polska tradycja -,- A na śmigusa będziemy rzucać się śnieżkami. Macie tak jak ja już dość ten zimowej pogody? 
Czekacie z niecierpliwością na pierwszą (i na pewno nie ostatnią) stylizację?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)