czwartek, 4 lipca 2013

Miętowy świat ♥

Jak zapewne zauważyłyście. Zmieniłam wygląd bloga. Postawiłam na kolor potocznie zwany miętowym. Dlaczego taka zmiana? Otóż od pewnego czasu zakochałam się w tym kolorze *-* 
Dzisiaj pokażę Wam zdjęcie,które wybrałam właśnie w tym cudownym kolorze. Jeśli chodzi o moje ubrania w tym kolorze to na razie mam tylko jedną parę spodni. Myślę jednak,że z czasem to się zmieni ; )
Zdjęcia pochodzą z "Google grafika" i  "Stardoll.com"

 Chcę  takie converse'y *-*


Chcę ten lakier!

Taki plecak chcę mieć do szkoły : )





Były ubrania i dodatki. Były też przykładowe pokoje...przyszedł czas na...

Babeczki!! ;D


Na koniec pokażę Wam kilka stylizacji "na miętowo"

Lalka: martinelil
Sorry za jakość, ale musiałam je powiększyć by było co kolwiek widać.


1 komentarz:

  1. Nominuję się do Liebster Blog Award :3 Więcej informacji na moim blogu : http://moje-kolorowe-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)