wtorek, 9 lipca 2013

Są! Na reszcie są!

Siedzę sobie oglądając z nudów jakiś filmik na YouTube i nagle słyszę dzwonek do drzwi,a po chwili wołanie z dołu. Przeczuwając co zaraz się stanie zbiegam czym prędzej po schodach. Przy schodach widzę dużą paczkę. Na mojej twarzy pojawia się szeroki uśmiech. Tak! To nowe podręczniki! Porywam karton ze schodów. Biegnę czym prędzej do pokoju. Zabieram się za otwieranie. 
 No to mam lekturę na resztę wakacji. Postanowiłam przestudiować chemię i geografię. No może z rozpędu zabiorę się też za fizykę. ; )
A Wy, zamówiliście już nowe podręczniki? A może już je macie? Może kupowaliście używane od starszych kolegów i koleżanek?



Od razu podzieliłam je na przedmioty. Są wszystkie ;D

A tu stosik podręczników. Na samej górze oczywiście moje ukochana chemia ;*

3 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie mam książek, ale lubię je oglądać, takie nowe xd
    Zwłaszcza, że pierwszy raz spotkam się z chemią, geografią, fizyką, biologią. :)

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli 1gim? ;)Zajrzałam na blog,który zostawiłaś pod komentarzem. Zapraszam serdecznie do dodania się do obserwatorów "The Olga"

      Usuń
  2. właśnie, też musze kupić książki!
    bardzo ładny blog :)


    jeśli chcesz to wpadnij: www.pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)