wtorek, 30 lipca 2013

TAG: Powrót do przeszłości

Cześć,
Od pewnego czau oglądam na YouTube filmiki różnych osób zatytułowane "Tag, powrót do przeszłości". Postanowiłam,że i ja zrobię taki tag. Będzie on w nieco innej formie, ponieważ napiszę pytania z odpowiedziami w tym poście. Zapraszam do czytania.

1. W którym roku się urodziłaś?
Urodziłam się w 1999 roku.
2. Masz zdjęcia z dzieciństwa?
Mam i to bardzo dużoo.
3. Kiedy po raz pierwszy pojechałaś za granicę?
Pierwszy raz poleciałam do Portugalii. Miałam wtedy 3,5 roku.
4. Chodziłaś od przedszkola?
Chodziłam do przedszkola.
5. W jakim wieku rozpoczęłaś edukację?
Edukacje przedszkolną rozpoczęłam w wieku 3 lat, a szkolną w wieku 6 lat. Chodziłam do szkolnej zerówki.
6. Pamiętasz swoją najlepszą koleżankę z przedszkola? Jak miała na imię?
Pamiętam. Chodziłam z nią do szkoły podstawowej i przyjaźnię się z nią dalej. Ma na imię Asia.
7. Kim chciałaś zostać jak dorośniesz?  Czy zmieniły się twoje marzenia?
Chciałam zostać architektem. Tak, moje marzenia się zmieniły. 
8. Ulubione przebranie na zabawę karnawałową?
Nigdy nie byłam przebrana za królewnę jak większość dziewczynek. Pamiętam przebranie za królową śniegu, biedronkę... 
9. Jaka była twoja ulubiona bajka w dzieciństwie?
Najbardziej lubiłam "Smerfy" i "Gumisie"
10. Masz jakieś rzeczy z dzieciństwa?
Tak mam, są to moje jedne z pierwszych sandałków.

Mam nadzieję,że TAG Wam się z podobał. Zapraszam do pisania swoich komentarzy : )

6 komentarzy:

  1. Świetny tag ;)

    adgjh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag ;)

    Zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag + świetne odpowiedzi:)
    hitoshy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag . Gumisie i Smerfy , również były moimi ulubionymi , w dzieciństwie :D . + Może wzajemna obserwacja ? , jeśli tak napisz , u mnie : lublins.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne odp. :)

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe fajne te odp. ;p

    http://kolorowypyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)