sobota, 24 sierpnia 2013

Przyjaźń przez internet

Cześć, postanowiłam poruszyć dzisiaj dość poważny temat jakim jest przyjaźń przez internet. Kilka lat temu gdyby ktoś zapytał mnie czy wierzę w internetową przyjaźń odpowiedziałabym "nie". Jednak to się zmieniło i teraz mogę śmiało powiedzieć,że wierzę w przyjaźń przez internet. Można powiedzieć,że to wszytko dzięki stronie stardoll.com. To tam poznałam wspaniałą osobę, którą bez wahania mogę nazwać BFF ♥ Myślę,że nie obrazi się jak zdradzę kto to jest. Moją internetową przyjaciółką jest Milena z bloga http://moje-kolorowe-zycie.blogspot.com/ . Pozdrawiam ją serdecznie ;*

Co Wy sądzicie o przyjaźni przez internet? Macie internetowych przyjaciół?


1 komentarz:

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)