poniedziałek, 2 września 2013

Informacje + wspomnienia wakacji

Jestem już w drugiej klasie gimnazjum, a to oznacza masę nauki i "walkę" o świadectwo z wyróżnieniem.
Posty na blogu będą pojawiać się rzadziej...mam jednak nadzieję,że obserwatorów mimo tego będzie przybywać, Może uda mi się napisać posta o moich metodach uczenia się? Myślicie,że to będzie ciekawe?

Już spakowałam się na jutro ;D Plecak jest naprawdę pojemny. Wsadziłam do niego 1/3 wszystkich moich książek i zeszytów i spokojnie zmieści się jeszcze do środka strój na wf i nadal nie będzie wypchany po brzegi.


Na koniec kilka zdjęć przypominających mi wakacje.





20 komentarzy:

  1. mmmm maliny i truskawki daj mi <3
    super blog :) czekam na kolejną notkę :3 obserwuję i licze na rewanżyk :*** sparkle-offical.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny plecak i super zdjęcia :) Może nie będzie tak źle, ja teraz jestem w pierwszej gim i muszę mieć świadectwo z paskiem wtedy dostanę lustrzankę (moje marzenie) <3 Powodzenia Ci życzę :) Obserwuje i liczę na to samo :p

    http://zaczarovane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny plecak:)

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ;3 Świetny plecak *.* :P A ja dostałam za nic praktycznie. no może obiecałam, że nadal bd się dobrze uczyć ;p dostałam za to Telefon Lg 5 biały ^.^ Świetny ! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny plecak :))
    Truskawki *.*

    Zapraszam do mnie
    AgaForever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam truskawki, a ja uwielbiam takie plecaki, są na prawdę bardzo pojemne! :)
    też jestem w drugiej klasie, yay!
    best-frieend.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny plecak. A druga gim wcale nie taka straszna :) Miałam co roku pasek, a w drugiej i trzeciej nawet 5,0 ;) Więc można :) W liceum już chyba tak łatwo nie będzie ;p

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. post o metodach całkiem spoko. :)

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny plecak ;) obserwujemy?

    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczynam tęsknić za wakacjami ;( Ja na szczęście przez jakieś 2 dni jeszcze nie będę miała lekcji.. super plecak ;)
    Obserwuję !

    PROSZĘ, KLIKNIJ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU.
    DLA CIEBIE TO CHWILA, A DLA MNIE WIELE ZNACZY !

    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, przydałby się jeszcze minimum miesiąc wakacji.
    Ja wogóle nie czuję szkoły...
    Fajny post, pozdrawiam!


    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten plecak :3
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Plecak nawet wypchany slicznie wygląda :D
    Pozdrawiam z Holandii !
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwuj mysle ze ci się spodoba !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejciu *.* Oddaj mi ten plecak *.*

    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny Nagłówek bloga ♥
    niech ktoś odwiedzi, please ♥ www.weronika-wiwi.blogspot.com A tak w ogóle, jak zrobiłaś taki nagłówek bloga ? Potrzebuję tylko innego napisu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Masz naprawdę ciekawe pomysły na posty! Podoba mi się twój blog , jest świetny :)Na pewno będę zaglądać tu częściej :P

    Zapraszam do mnie:
    http://aleksandraablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny plecak xdd
    http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny plecak! Tak, zrób metody uczenia się. Powodzenia w szkole, obserwuję :)
    juliaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)