piątek, 18 października 2013

Relacja z wycieczki do Berlina

Wczoraj zerwałam się z łóżka o 5.40 nad ranem. O 6.30 byłam już przed szkołą. Po kilku godzinach jazdy znalazłam się w stolicy Niemiec. 
Głównymi celami podróży były dwa muzea i ewentualnie galeria handlowa. Niestety nie obyło się bez dwóch dłuugich spacerów po całym mieście. Dosłownie, przeciągnęli nas po nim w wzdłuż i w szerz. 

Parę zdjęć miejsc,które zobaczyłam pod czas spaceru



Sorry za jakość. Zdjęcie robione w pośpiechu przez szybę autokaru.


 Charlottenburg - pałac,który można porównać z naszym pałacem w Wilanowie.
Ma także ogród.



Zdjęć z muzeów nie mam. Byłam w muzeum historii naturalnej (zwanego też potocznie muzeum przyrodnicze) i w muzeum techniki.


Jednak udało mi się znaleźć kilka zdjęć z muzeum przyrodniczego. Przepraszam za jakość. Wszystko było w gablotach.



Byliście w Berlinie? Podoba Wam się to miasto?


7 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam w berlinie ale z wielką chęcią bym się tam udała gdyby była okazja^^

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam w Berlinie raz, ale nic nie zwiedzałam :c

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam nigdy w Berlinie,ale miasto wydaje się śliczne ♥ Z chęcią bym odwiedziła :*
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :* nie byłam w Berlinie ale na pewno kiedyś chciałabym tam pojechać :) Świetny blog.
    http://natulapestom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nigdy tam nie byłam ;/
    .
    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Za każdą obserwację się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam :c Szkoda, może się kiedyś wybiorę :)

    Zapraszam do mnie :)

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie masz :) Berlin piękne miasto . Obserwujemy ?? Ja już tordu-trois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)