piÄ…tek, 15 lutego 2013

Niespodzianka

Dzisiaj do szkoÅ‚y mam na 11.00, wiÄ™c wÅ‚Ä…czyÅ‚am na chwilÄ™ komputer. 
Moim oczom ukazaÅ‚a siÄ™ jak zawsze przeglÄ…darka "Google". Literki nie byÅ‚y kolorowe i zwyczajne. ByÅ‚y zrobione z ciast i innych sÅ‚odkoÅ›ci. 
ZdziwiÅ‚am siÄ™. NajechaÅ‚am na napis myszkÄ…. PrzeczytaÅ‚am podpis "Wszystkiego najlepszego Gabrielka". PomyÅ›laÅ‚am: to brzmi jak życzenia urodzinowe, a ja urodziny miaÅ‚am prawie miesiÄ…c temu. 
Należę do bystrych dziewczyn zastanowiÅ‚am siÄ™ i wymyÅ›liÅ‚am o co chodzi. Gdy zakÅ‚adaÅ‚am konto na "Googolach" podaÅ‚am datÄ™ urodzin 15 lutego. ; D 

Oto moje dzisiejsze "Google"

Co o nich myślicie? Mi się podobają =)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)