środa, 13 marca 2013

Mundurek ucznia Hogwartu

Hura! Śnieg,który padał przez cały poniedziałek i wczoraj dzisiaj topnieje. Z dachu spadają co jakiś czas olbrzymie kawałki topiącego się śniegu. Na balkon spadają krople wody. Jest zimno,ale świeci słońce,a pogoda jest plusowa (0 stopni Celsjusza) Całe dzisiejsze przed południe siedziałam ucząc się geografii. W przerwie porobiłam kilka zdjęć,które chciałabym Wam teraz pokazać. 
Jestem fanką sagi o Harrym Potterze. Dzisiaj słuchając audiobook'a (7 część) postanowiłam zrobić szatę ucznia Hogwartu. Szata została wykonana z kawałka czarnego filcu. Modelka, na której prezentuje moją szatę to uczennica 2 roku - Suzanna Sherdy [czyt.Szerdi]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)