poniedziałek, 11 marca 2013

11.03

Dzisiaj zaczęły się rekolekcje. Na na nie nie chodzę,więc zostałam w domu. Poszłam tylko na chwilę do szkoły by omówić dokładnie sprawy dyżuru klasowego. Od jakiegoś czasu oglądam na YouTube filmiki peai100 znany też pod nazwą "Kocham Gotować". Właśnie dzisiaj postanowiłam przyrządzić jeden z jego przepisów. Padło na deser czekoladowy o nazwie "Nutellada" czyli po prostu pudding z nutellą.  Na początku mieszanka za bardzo się kleiła dodałam, więc jeszcze odrobinę mleka. Gdy wkładałam moje desery do piekarnika bałam się, że nic z tego nie wyjdzie. Po 15min wyjęłam moje puddingi. Ładnie wyrosły i pięknie pachniały. Spróbowałam...smak był nieziemski...Co prawda wyszło z tego zamiast typowego puddingu mokre,puszyste,czekoladowe ciasto. Coś wspaniałego...naprawdę polecam. Przepis znajdziecie na stronie: http://www.youtube.com/watch?v=oOX3KyHL59c
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)