sobota, 25 maja 2013

Dzień Matki

Hej, przepraszam Was,że dawno nie pisałam. 
Zbliża się koniec roku szkolnego i od tygodnia toczę zaciętą walkę o oceny. 
Jutro dzień matki,a ja jeszcze nie mam żadnego prezentu ;c Nie mam pomysłu. Chciałam upiec ciasto, ponieważ od jakiegoś czasu zainteresowałam się gotowaniem. Znalazłam przepis na pyszne ciasto (jadłam je już wielokrotnie) Nazwę ma dziwną - nazywa się pleśniak. Nie wiem,może słyszeliście o takim cieście...niestety moje plany pójdą na marne ;c 
Jutro organizowane jest jakieś wielkie "przyjęcie" z okazji tego dnia. Będzie ciocia z wujkiem, moi kuzyni no i oczywiście babcia. Mama zamierza zrobić Clumble (taki deser z owocami i kruszonką) Więc gdybym zrobiła ciasto było by tego za dużo...no cóż...muszę wymyślić coś innego. Może Wy macie jakieś pomysły na prezent?

2 komentarze:

  1. Pleśniak jest pyszny *-* :D Nie wiem, może jakiś bukiecik kwiatków? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam problem co ty :/ Nie mam pomysłu na prezent :c Jak niczego nie wymyślę to kupię coś w poniedziałek i dam taki spóźniony prezent :*

    OdpowiedzUsuń

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)