piątek, 3 maja 2013

Wizyta w rezerwacie przyrody "Świdwie"

Ten weekend jest dla mnie "leniwy". Nic mi się nie chce robić. Jutro (poniedziałek) mam sprawdzian z matematyki. Powinnam przeglądnąć podręcznik,ale tak bardzo mi się nie chce...;/ Wczoraj wybrałam się na wycieczkę do rezerwatu "Świdwie" Było bardzo zimno,ale mimo to zobaczyłam kilka gatunków ptaków. Słyszałam wiele dziwnych głosów ptaków. Obserwowałam ptaki na wysokości ok.6 metrów z wieży obserwacyjnej. Widziałam drzewa poobgryzane przez bobry. Niestety zwierząt nie udało mi się dostrzec.
Korzystając z okazji zrobiłam kilka zdjęć. Gdy wracałam zobaczyłam duże stado jeleni. Stały naprawdę blisko drogi. Niestety zanim wyjęłam aparat już uciekły...



Tak wygląda punkt widokowy.




Ps. Post spóźniony. Powinien być tydzień temu,ale nie miałam czasu go dokończyć i wstawić.


2 komentarze:

  1. Czemu nie ma tu kto robił te zdjęcia :P fotograf też jest ważny :C poszę o uwzględnianie fotografa

    OdpowiedzUsuń

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)