piątek, 31 maja 2013

"Zielono mi...wsród pokrzywy" xD

Cześć,
mam dla Was kolejną stylizację. Dzisiaj jest ładna pogoda, jest ciepło, świeci słońce. A ja muszę siedzieć w domu i uczyć się do poprawy z WOS'u i historii ;/ Ale przejdźmy do stylizacji.
Jak co dzień wybrałam się na spacer z moim pieskiem. Korzystając z okazji zrobiłam kilka zdjęć. 
Pisałam przed chwilą,że jest ładna pogoda...teraz właśnie zaczęło padać,ale nadal jest ciepło,więc biegnę na dwór ;D 
A tak...zapomniałabym. Macie tu zdjęcia ; )







Czarna bluzka: Benetton
Koszulka z językiem: Bershka
Jeansy: KappAhl
Buty: Converse all stars

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)