niedziela, 4 sierpnia 2013

Festival Woodstock 2013

Heej,
Wybaczcie mi,że dopiero dzisiaj dodaję posta. Miałam to zrobić wczoraj,ale cały dzień byłam poza domem. Najpierw poszłam z osobami z drużyny na TSR (Tall Ships Races) Po powrocie miałam nie całą godzinę i byłam umówiona z przyjaciółką na koncert w ramach TSR. Wróciłam o ok. 21.00 i już nie miałam na nic siły.



Wracając do tematu posta. 2 sierpnia pojechałam na Woodstock. Było strasznie gorąco,a ja postanowiłam ubrać się rockowo czyli  na czarno z dodatkami czerwonego. Jak łatwo się domyśleć po kilkunastu minutach chodzenia w temperaturze +30 stopni ociekałam potem. Gdy już chciałam wracać zobaczyłam samochód straży pożarnej, na dachu stało dwóch strażaków i lali wodą. Od razu pobiegłam w tłum,by i mnie polali. Po kilku minutach poszłam w kierunku dużej sceny. Tam też strażacy lali wodą. A,że miałam niedosyt, skierowałam się w strumień wody. Zostałam obficie polana zimną wodą, było cudownie! ;D



Duża scena


"Namiotowisko" z dużą sceną w tle.




5 komentarzy:

  1. W przyszłym roku w końcu się wybiorę na Woodstock :) Fajnie sobie chodzić takim mokrym :D

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk / wpadniesz może? :) Będzie mi miło, to dla mnie dużo znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała pojechać na ten Festival w Woodstocku ! <3
    Zazdroszczę :)
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow! Wielu moich znajomych bylo na Woodstocku :P

    Obserwujemy? Proszę, daj znać u mnie :))

    Pozdrawiam,

    »Annffashion«
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Woodstocka oglądałam z transmisji. Głównie to chciałabym być pierwszego i trzeciego, bo był Big Cyc,Offensywa, a trzeciego Kabanos i Hunter.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :). U mnie konkurs!!!!

    http://estkka.blogspot.no/2013/08/summer-movie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)