środa, 8 stycznia 2014

Wirtualna puszka

Zastanawiacie się zapewne często co można kupić w szkolnym sklepiku za 5zł. Batona, paczkę gum, a może jednak ciastka? Odpowiem Wam na to pytanie. Nie kupujcie nic. Przeznaczcie te 5zł na WOŚP. W finał, który odbędzie się 12 stycznia wrzucicie choć jedną  monetę do puszki. Dla Was to chwila, a dla innych szansa na przeżycie. Do akcji możecie przyłączyć się już dziś. Przekazując kilka groszy do wirtualnej puszki. Link będziecie mieć pod spodem. W tym roku zbierane są pieniądze na zakup specjalistycznego sprzętu ratunkowego dla najmłodszych dzieci oraz godnej opieki medycznej seniorów.
Ja także z własnej woli, a również jako harcerka, bo harcerz jest pożyteczny i niesie pomoc bliźnim dołączam się do tej jednej z największych akcji charytatywnych. Wyjdę z puszką na ulice i będę stała w zimnie zbierając pieniądze. Może i zmarznę,ale będę będę miała satysfakcje,że pomogłam. A może nawet uratowałam komuś życie.  

Dołączy i Ty! Warto pomagać!



 

3 komentarze:

  1. Ja zawsze wrzucam pieniądze do puszki... :) Pamiętam jak byłam mała to zawsze chodziliśmy z rodzicami na rynek i jak tylko był ktoś kto zbierał to ja zawsze wrzucałam, i potem byłam cała obklejona serduszkami.. :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze coś wrzucam ;3

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi dzisiaj nie wrzuciłaś... ;/ Jak mogłaś? ♥

      Usuń

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)