piątek, 27 czerwca 2014

Lato, lato, lato czeka...

Wreszcie...nadszedł ten dzień - zakończenie roku szkolnego. Druga klasa gimnazjum minęła mi bardzo szybko. Ciągle nie mogę uwierzyć,że mam już wakacje. Jeśli chodzi o wyniki w nauce to nie jestem z siebie zadowolona. Wyróżnienia nie mam. ;c Pocieszam się myślą,że teraz mam kilka tygodni (jadę na dwa obozy i za granicę) na naukę i "strzelaniu" kilkudziesięciu, a może nawet kilkuset zadań z chemii (i biologii) Już widzę siebie w przyszłym roku zdobywającą tytuł laureata w konkursie chemicznym *-* No dobra, za bardzo się rozmarzyłam. Może post nie jest jakiś bardzo długi, ale nie wiem za bardzo co mam napisać...
Życzę Wam udanych wakacji, a Wy życzcie mi powodzenia w konkursach i mojego wymarzonego tytułu ; P

Świadectwo trochę pogniecione z boku, ale dostałam je bez żadnej "koszulki", a musiałam schować do torby.



Jak tam u Was sytuacja z ocenami? Macie świadectwo z wyróżnieniem? Do której klasy idziecie we wrześniu?

1 komentarz:

  1. Mi na szczęście pasek udało się zdobyć :) Ale Ty na pewno też masz dobrą średnią ^^

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)