piątek, 11 lipca 2014

butelki BOBBLE

Cześć!
Na wstępie pragnę Was przeprosić za tak długą przerwę w dodawaniu postów. Koniec roku szkolnego sprawił,że nie miałam siły pisać żadnych postów, a poza tym nie za bardzo wiedziałabym o czym mam pisać. Teraz, kiedy zaczęły się wakacje mam nadzieję,że posty będą pojawiać się częściej. Może nie codziennie, tak jak było to w tamtym roku, ale wynika to tylko i wyłącznie z tego,że większość czasu będę poza domem. Już byłam na jednym obozie, w niedzielę jadę na kolejny i wrócę dopiero 29 lipca, a na początku sierpnia lecę za granicę na dwa tygodnie. Postaram się jednak po powrocie wstawić post ze zdjęciami z obozu (jeśli w ogóle będę miała jakieś zdjęcia) i z Portugalii (o nie! Zdradziłam Wam gdzie lecę ;o ) ;D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzisiejszy post będzie poświęcony, jak domyślacie się po tytule butelkom BOBBLE. Jest to na pozór zwykła plastikowa butelka o dość dziwnym kształcie. Cały sekret tkwi w kolorowym dzióbku. Za plastikową osłonką kryje się węglowy filtr. Dzięki niemu do butelki można nalać wodę z jakiego kolwiek kranu i po dokładnym zakręceniu pić wodę jakby nigdy nic. Te butelki pokazała mi moja przyjaciółka. Na początku nie byłam do niej przekonana, ale po czasie dochodzę do wniosku,że to bardzo pożyteczna rzecz. Można ją wszędzie zabrać: do szkoły, na wycieczkę, na obóz czy inny wakacyjny wyjazd. Trzeba jednak pamiętać, że filtr trzeba wymieniać. Na stronie z tymi butelkami znalazłam informacje,że trzeba to robić po 2 miesiącach używania lub po przefiltrowaniu 150 litrów wody. Gdzie można dostać taką butelkę? Widziałam je na allegro i w innych sklepach internetowych. Ja swoją kupiłam w zwykłym sklepie mountain warehause.



Co sądzicie o takiej butelce? Spotkaliście się z takim wynalazkiem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)