piątek, 22 stycznia 2016

Autoportret 2016

Cześć, mam na imię Olga (pewnie domyśliłaś/eś się po nazwie bloga) i od dziś mam 17 lat.
Jestem Polką, córką, wnuczką, kuzynką, nastolatką, uczennicą, koleżanką i harcerką. Jestem osobą niezwykle nieśmiałą. Mam swoje cele, do których dążę mimo wielu trudności napotykanych na drodze. 
  Jestem marzycielką. Mogłabym całymi godzinami siedzieć pod kocem z kubkiem gorącego kakao lub gorącej czekolady i marzyć. O czym? O wszystkim. O sprawach zupełnie przyziemnych, a także tych zupełnie odjechanych, wziętych z kosmosu. 
  Do nie dawna wydawało mi się, że wiem doskonale co chcę robić w przyszłości. Jakiś czas temu uległy one lekkim zmianom przez co stały się trochę mniej sprecyzowane. Wiem,że chciałabym robić to co lubię, co sprawia mi przyjemność.
  Kocham wędrować po lasach, górach. Nie przepadam za morzem i nadmorskimi miasteczkami. Wyjątek stanowi Trójmiasto i nadmorskie miasta na południu Europy.
  Od ponad 7 lat dużą część mojego serca zajmuje harcerstwo. Cotygodniowe zbiórki są dla mnie odskocznią od zwykłej, szarej rzeczywistości. Uwielbiam też wieczorne ogniska w świetle gwiazd i płomieni. Tą cudowną atmosferę dopełnia jeszcze dźwięk gitary i słowa ulubionej piosenki.
  Taka właśnie jestem, w dniu swoich 17 urodzin.
p.s w poprzednim wpisie pisałam,że chciałabym by w dniu moich urodzin było biało, i jest! W końcu spadł śnieg! =D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)