wtorek, 23 kwietnia 2013

Stylizacja - strój galowy

Dzisiaj jak na pewno wiecie rozpoczęły się egzaminy gimnazjalne. Każdy pomyśli pewnie: są egzaminy to klasy pierwsze i drugie mają wolne. I tu się pomylił...ja (jestem w pierwszej gimnazjum) pisałam tzw. Testy Kompetencji - Wałbrzyskie. Dzisiaj pisałam z j.polskiego,historii i z WOS'u. Jutro też nie mam wolnego...piszę te same testy z nauk ścisłych. Na szczęście czwartek mam wolny ;D
Dawno nie było stylizacji,więc dzisiaj postanowiłam wstawić zdjęcia. Jest to strój galowy w jakim pisałam test kompetencji. Chciałam nałożyć granatową spódniczkę z czerwonym paseczkiem,ale jednak zdecydowałam się na czarną. Do niej oczywiście białą bluzkę z kołnierzykiem i krótkim rękawkiem. Na wierzch narzuciłam jasny sweterek. Niestety nie jest na tyle ciepło by chodzić w sandałach. Nałożyłam czarne rajstopy i ciemne converse'y. Miałam także ciemno turkusową kurtkę.





Spódniczka - Cropp
Bluzka - River island
Kurtka - Mango
Buty - Converse

1 komentarz:

  1. Śliczny strój :3 A szczególnie podoba mi się spódniczka :*

    OdpowiedzUsuń

- nie bawię się w "obserwacje za obserwację". Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj się do czytelników
- każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna ;)